2011-05-15
 12:54:48

haha

vi dansade hela kvällen igår btw så mina fötter, ben, armar, halsen osvosv är döda. men skitkul var det iallafall, kände dom flesta som var där och resten lärde jag känna. dock kom ju polisen senare på natten och kastade ut alla, fett ovärt.. menmen, det var skitkul så länge det varade måste jag säga!

nu ska jag sova, eftersom jag var tvungen att gå upp när frida skulle hem vid 10 förut!!! så nu blir det sleepingtime, och vid 3 åker vi och hämtar min moppe och köper ny mikro eftersom mammsen råkat paja den vi har nu, smartass!





jag i svart och josef i vitt bakom mig. sådär stod vi + frida och jocke eller micke(?) och dansade i princip hela kvällen. jobbigt!
snodde bilderna av frida btw, orkar inte lägga in mina nu. gör det sen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: