2011-03-20
 01:47:35

sorry

är skapligt dragen nu så ni v et

precis kommit hem, vart i lkpg med lisa och synne och shoppat och kollat på bio. kollade på hur många lingon finns det i världen? världens roligaste film, började seriöst tjuta till den i slutet för då var den lite sorlig! efter det drog vi på ett äckels 18-årsfest. slutade med att jag blev slagen av äcklets pappa i huvet, och äckelts tjej och en till fick hjälpa mig. så mötte rasse mig och han skjuta hem mig och lisa. han är bäst"
nu har jag snackat med mamma och pappa och tagit en rök, imorgon drar jag och mamma till polisen och anmäler äcklets pappa. han slog mig i huvet liksom??? så jävla äckligt cp! aj,a, väntar på synne med som tydligen är på väg hit, tur för henne! aja blri mkt bä'ttre update imorn, nu vet ni vrf ja inte blöggat iaf, puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: