2011-03-30
 13:52:05

ska till um sen

vaknade för ett tag sen, skööönt! =)
väntar på att synne ska sluta, då möter jag henne så sticker vi ner till um, båda ska göra gynundersökning. har gjort det 1 gång förut så har inte panik denna gången, haha! efter det åker vi till frida och hälsar på henne och milton och snackar lite. trevligt! ska bara till stan en snabbis innan, ska köpa med nån liten present till henne + fika! förra gången köpte ju jag och felicia mängder med kläder till lille milton + lite paket till frida med. älskar att köpa presenter thats it!
men nu ska jag rosta mackor och äta nutella, like usual! och bara 9 dagar tills jag slutar röka, är faktiskt stolt över mig själv som slutar! =) lite onödigt att ens börja menmen, gjort är gjort!



no more!


Anonym
PUBLICERAT: 2011-03-31, 00:21:41 | URL: http://juliaawadsten.blogg.se/

sluta tjata om dina jävla munbloss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: