2011-03-03
 16:36:45

mums

nu har jag hunnit sova, hunnit bli väck, hunnit äta nyköpta mackor med nyköpt korv på. och mamma fattade till och med vilken korv jag menade så nu är jag överlycklig! eller inte överlycklig längre för kom precis på hur jävla ont i halsen jag fortfarande har. inte kul på nått sätt..
men men, imorgon är det fredag och då ska jag försöka gå till skolan. jag menar fredag = HELG = ingen skola. fasen så gött!

kom också att tänka på att jag fyller om 1 månad och 5 dagar, vilket är en fredag! kan det bli bättre?! skit samma om det är skola på förmiddagen för då kanske min gulliga klass sjunger för mig? (a) haha till saken, har stooooora planer om vad som händer då! men mer om det när det närmar sig!



denna ska bli min, mums!
Canon PowerShot SX210 IS HD Lila


Anonym
PUBLICERAT: 2011-03-03, 16:56:32

jag har den, den är aaaaaaasbra!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: