2011-03-04
 18:01:34

min låtsas fru

idag så har jag varit i skolan, eller nae, jag stack ni när vi slutade HEHE. sen åkte jag och felicia till stan en snabbis och sen till felicia, men nu har jag varit hemma ett tag. tog en tupplur osv...
vid halv 8 och kommer min beundrare hit så åker vi till linköping och jag blir bjuden på bio, sweet! =D
och förut kom mamma lite random och frågade om jag drömde mardrömmar av hostmedicinen?! hahah, gulle

måste skryta lite bara.... har ni sett viola bergström på första sidan?! det är min systers brevis(kompis) sen dom var små. och ja jag har träffat henne 1 gång. fan va fett!



denna ska jag se, wiie


Anonym
PUBLICERAT: 2011-03-05, 19:45:40

vilken framsida? :O



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: