2011-03-23
 22:14:59

hemma

förlåt för ingen uppdatering, berättar om dagen lite kort.
va på sjukhuset i 10 min men dom var helt störda där idag så jag orkade inte så stack. åkte till nadinns skola och var med där, haha läraren hade verkligen noll koll. lite kul! sen åkte jag och synne till um, gick bra! sen åkte vi till vårdcentralen för jag skulle ta blodprov (undra hur många sprutor jag tagit det senaste halvåret????). aja efter det köpte jag och pappa en dataväska till mig och sen åkte jag och fixade min dator så nu går den snabbt som attan! skulle fixa mobilen också men den vill ju inte sammarbeta med nån!
aja nu äter jag pannkakor!



haha nadinn för ett X antal år sen. minnen eller vad säger ni emelie och nadinn? =D


nadinn
PUBLICERAT: 2011-04-01, 18:32:10 | URL: http://nadinn.blogg.se/

men omg cec!!xd<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: