2011-03-31
 15:35:12

haha pinsamt

var hos frida och hälsade på igår, shit vad milton har växt sen jag var där sist! så söta båda två. men tyvärr så finns det ju MASSVIS av avundsjuka människor här i världen, vissa är värre än dom andra. sorgligt..

efter vi varit hos frida så åkte vi till emilia där lisa och sara också var. och ja vad hände där egentligen? hmm, det kommer väl vara ett frågetecken livet ut, hähä! sen drog vi till ralle, eller lisa och sara åkte hem men jag och synne stannade där. och vad hände där då? det vet jag inte heller. slutade med att jag och ralle kom hem till mig vid 3-tiden och så sov han här, trevlans!


<---- synne & jag ---->


haha som sagt..
emilia synne jag och lisa



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: