2011-03-16
 23:29:21

greys anatomy + onecig

vet att min uppdatering suger men går ju i skolan och så har jag ett liv också. varit hos synne i princip hela dagen iallafall, kollade på greys anatomy med hennes urgulliga mamma med!

just det! såg på hugo rosas blogg att det fanns nått som kallades "onecig" typ nån elektrisk cigg som inte är farlig alls. sån kan man köpa om man vill sluta röka. pappa ska klicka hem en sån till mig imorgon, skoj! ska bli kul att testa! =D dessutom hjälper ju den mig att sluta också, har ju bestämt att sluta till jag fyller som är den 8 april!



hajar ni?


Anonym
PUBLICERAT: 2011-03-17, 16:10:27

som OM du är beroende!


Anonym
PUBLICERAT: 2011-03-18, 11:34:30

som OM du är beroende :s



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: