2011-01-27
 17:02:58

skolan, gymmet

kom precis hem från gymmet, och mina ben är bokstavligt talat D Ö D A! och i skolan idag så hade vi ett skitsvårt kemiprov som jag inte hade en aning om att vi hade, hade heller inte en aning om vad det handlade om???? fick G på so-provet iallafall, lyckat menar jag.. och så fick vi reda på idag att vi skulle paroa vecka 12 med, jag och felicia rosén ringde massor klädaffärer i motala och linköping men ingen tar ju emot praoelever, idioter..

min blogg är skittråkig just nu jag vet, men den kommer ju inte i första hand precis. lär inte bli så mycket uppdatering i helgen heller. åker till sthlm på lördag, shoppar, går på en musikal och så ska jag och min syster träffa paulina. som vi inte träffat sen vi var i kroatien, vilket var 6 år sen! sjukt. och på söndag ska vi hämta min säng hihi, happy girl!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: