2011-01-13
 18:51:16

pappa simon

okej jag har lovat simon i några veckor nu att jag ska skriva ett gulligull inlägg om han på blöggen då. så här kommer det.
en vacker dag fick jag en extra pappa, dvs simon (och en extra mamma som heter sara axelsson). dom är typ gifta och blablablabla, not. men den 22 januari har dom varit tillsammans ett år. dom är så puttinuttiga. hur söta som helst även om dom bråkar som dom är ganska bra på, och jag är bäst på att lösa det ♥♥ men eftersom simon är min pappa så kan jag prata med han om precis ALLTING, awesome. och han hatar inte mig även om jag är som jag är, awesome. och jag hatar inte han heller även om han är som han är, awesome.
hoppas du är stolt över din dotter nu ♥


papi
PUBLICERAT: 2011-01-13, 20:04:10

hahha gulligt gumman :)<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: