2011-01-18
 18:12:59

ny design & header, ny säng, födelsedagspresent

i helgen ska albin en klasskompis (sen 2an tror jag) fixa en ny header till mig! han har nyaste photoshop och är jätteduktig i det så han har lovat att hjälpa mig, hihi lite love till han då! =D
dessutom ska jag och pappa till linköping i helgen och testa ut en ny säng till mig, äntligen! har pratat om det jättelänge men har aldrig blivit av, men nu jävlar! =)

fyller ju 8 april med och har tänkt på massor saker jag kan önska mig. en resa, moppe, häst och massor sånt där onödigt. och nu har jag kommit på världens bästa. en tatuering! vill ha ett kinatecken som står för familjen, ska ha den på vaden isåfall! =) pratade om det med mamma förut med om det. men hon är ju så kräsen och måste ha en perfekt tatuerare som tatuerar under 18åringar med. men får hoppas på det bästa!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: