2011-01-04
 23:21:48

linda

suger på att skriva gulligulltexter men klaga inte.

linda varför flyttade du över huvudtaget? du hade det ju så bra här, du och jag och alla andra. det var ingen som ville att du skulle flytta, alla ville ha kvar dig här. varför?
aldrig känt såhär stor saknad till någon förut, även om det bara var det mindre än en månad sen vi sågs sist. känns som flera år! vi har aldrig varit ifrån varandra såhär länge, det borde inte vara såhär. du borde bo i mjölby, du borde bo kvar här med alla andra. jag vet att du flyttade för din egen skull, för du drivs bättre där du är nu. men vi trivs mycket bättre när du är här hos oss. jag är inte ensam om att sakna dig, jag lovar. alla gör det, alla vill att du ska komma tillbaka. jag vill inte bo 30 mil från min bästa vän..
kom tillbaka, jag älskar dig linda elin linnea kjellberg.


Anonym
PUBLICERAT: 2011-01-04, 23:34:13

åh gumman. du är för undrerbar. sakna dej jätte myket sakna alla er flickor. jag älakar dej.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: