2011-01-15
 00:41:35

film

ska sätta på en film nu, lär ju inte kunna somna på ett bra tag eftersom jag sovit hela dagen. mår iallafall mycket bättre nu! vilket är jättebra. så imorgon åker jag till mackan och umgås med han hela dagen, kanske träffar lisa när jag kommer hem med om jag orkar och om hon har blivit frisk! hon har ju feber och såntdär, inte bra.
på tal om annat så tror jag att jag fått chipssmulor i min navelpiercing, svider som chips gör. ni vet när man får typ chips i ett sår eller nått? =( haha
och så har jag spräckt mina svarta jeansleggings, mina första spräckte jag på låret förra året. och igår spräckte jag mina nya i innerlåret, sexigt!


=)
PUBLICERAT: 2011-01-16, 17:55:28

hej skulle va tacksam om ja fick ett svara ja kanske ska ta percing i naveln i mjölby vill bara fråga gjorde de ont ? finns de en risk att percingen kan bli sne när man tar den ?



ja älskar dig blogg läser den varje dag =) <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: