2011-01-28
 21:29:19

bästisar






felicia - den jag gått igenom mest med den senaste tiden. allt vi ställt till med för andra och framförallt oss själva visar bara hur jävla starka vi är som kan förlåta varandra sen igen. det bevisar också vilka bra vänner vi är som kan sitta och skratta åt skiten!

linda - vi blev så nära vänner så fort, men jag ångrar inte en minut tillsammans med dig! nu bara för du flyttat 30 äckliga mil härifrån är det = att vi inte träffats på över 1 månad, känns som en evighet. allt jag önskar nu är att du ska komma tillbaka!

lisa - min beeestis sen 2an då du flytta hit från göteborg. dig kan jag verkligen lita på till 100%. och på en sekund kan vi gå från skrattanfall till världens seriösaste samtal. du är så jävla bra, och vi har 38473289 minnen jag aldrig kommer glömma med dig, min lilla bulle!

sara - min bästa vän sedan vi gick runt i blöja! =D men nu står vi varandra som närmast, även om vi alltid varit superduperbra kompisar, även om vi bråkade konstant i 6års. även om du är den trögaste och dummaste personen jag känner så kommer jag alltid älskar dig!

ni ska bara veta att ni alltid kommer vara dom som betyder mest för mig, hur dålig jag än är på att visa det! älskar er mina bullar


sara
PUBLICERAT: 2011-01-28, 23:30:09

även om du oxå är ganska trög och var dum när vi gick i 6års så älskar jag dig med ! <3


linda
PUBLICERAT: 2011-01-29, 19:20:35

åh älskar dej gumman. och ska kanske flytta upp igen till sommaren...måste prata med dej om det.

saknar dej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: