2011-01-01
 14:00:20

2011

gott nytt år alla!
hoppas ni hade det bra igår. själv hade jag ett jättebra slut på 2010 och en bra början på 2011! =)

bra saker som hände inatt:

min drinkar (UNDERBARA)
folket
att jonte sov hos mig
jag fick världens bästa nyårskyss
att våran pommac-kork flög in på ett hus
fick träffa nästan allt mjölbyfolk vid 12
att det är nytt år!


dåliga saker som hände inatt:

det haglade på 12-slaget
simon blev torterad
fick kramp av skorna så fick gå utan skor =(
var tvungen att följa petrus till tåget och sen gå hem igen



tog inte så många bilder eftersom mitt batteri tog slut, men lägger upp dom sen iallafall! för nu ska jag äta frukost.


inte suddig eller nått. men skyller på att det var lisa som tog bilden.. med mobil.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: