2011-01-05
 02:07:23

10 sanningar om mig

1. jag har massor tvångstankar, tex måste jag alltid stänga dörren innan jag går och lägger mig. för våran damsugare står utanför mitt rum och den ser ut som the grudge haha..

2. jag tar alltid tabletter! för allting, lite ont i magen eller huvet eller träningsverk haha! typ alvedon och ipren.

3. jag är LIVRÄDD för katter, dom bara rivs och håller på..

4. jag är rädd för precis allting. att vara ensam, höjder, spöken osv.. när jag är ensam hemma eller den enda som är vaken vågar jag knappt röra på mig för jag tror att nått spöke ska käka upp mig eller nått haha!

5. jag är ett filmfreak! men det visste ni väl redan, kollar på minst 1 film och dagen. säg nån film jag inte har sett typ, hihi.

6. jag ääääälskar bebisar! så söta och små, och så är det så himla gulligt när nån är gravid. men jag vill konstigt nog bara ha en unge i mitt liv..

7. jag hatarhatarhatar idrott, har knappt godkänt i det tyvärr. men det suger hårt, faktiskt.. =( lite synd bara att min idrottslärare är min klassföreståndare hehe..

8. förut var jag världens fest-människa, fick panik om jag inte festade en helg. nu har jag inte festat på över 1 månad (om man inte räknar med nyår) och jag känner mig som en människa. har tröttnat på de, guuud så bra

9 jag både älskar och hatar min mobil, dels för när jag blir arg kastar jag den i marken, så den är lite seg hehe. men älskar den dels för att den är rosa och för den är underbar att skriva på! ♥

10. hatar skolan..




mycket gammal bild, saknar mobilen lite asså.. =( och mitt hår! det var jättefint och tjockt då!


din fiende
PUBLICERAT: 2011-01-05, 13:29:57 | URL: http://kiss.com

ähm du Cecilia, du kan knappast festa, du skriver själv att du ''dansar'' (hoppar omkring) till fjortisdunk.......!! o tror inte du har gått på en riktig fest, du vet nog knappt vad fest är... för fest räknas inte om man är där folk sitter och dricker sig lite fjortisfulla och sitter i en soffa.... !!!!! o skit på dej ochså!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: