2011-02-09
 20:20:11

hiss och diss!



HISS:

vädret!
det börjar bli vår! visst det är glashalt och allt såntdär men skitsamma, det har blivit mycket varmare jättefort dessutom fyller jag om 2 månader minus 1 dag, hihi längtar! men måste iallafall hissa vädret helt klart!

linda!
måste hissa linda med helt klart, som redan har förstått att hon trivs bättre i mjölby än i växjö. så i sommar flyttar min bästis tillbaka dom 30 milen från växjö till mjölby, jippie! ;*



älskar dig fisen!


DISS:

skolan!
fet diss på skolan helt klart! massor prov och läxor hit och dit, tjuriga lärare hit och dit osvosv.. nej sånt gillar jag inte. dessutom går jag ju typ bara halva veckan i skolan och är hemma resten, hmm inte bra. men så blir det när man har dåligt imunförsvar och när sjukhuset inte kan göra nått åt min mage!



dumma mage


=/
PUBLICERAT: 2011-02-10, 17:49:21

hej ja har jag har tgit percing i naveln i mjölby tog de tog det i går och nu känner jag staven rätt mkt kännde du också de i början ???? <3


linda
PUBLICERAT: 2011-02-10, 22:03:23

älskar dej snuttis <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: