2011-04-12
 14:52:53

visst ni att?...

.. jag är solarium- & shopping beroende

.. jag är beroende av chokladcappuccino

.. jag lyckades inte sluta röka

.. jag ska få omvårdnadsprogrammet

.. jag seriöst hatar killar när det gäller kärlek! men när det gäller vänskap är dom hur underbara som helst!

.. jag har bytt skola 2 gånger

.. jag umgicks bara med idioter när jag gick i 7an

.. jag har blivit tagen av polisen säkert 20 gånger för jag cyklat utan hjälm (ser jag så liten ut??)

.. jag har världens sämsta minne, minns bara helt onödiga saker

.. jag tycker det är onödigt att man har svenska som ett ämne, dom flesta som bor i sverige kan ju redan prata svenska

.. jag hatar idrott

.. jag har 10000 tvångstankar

.. jag kan inte dela säng med synne för hon är världens pajas när hon sover

.. jag har cellskräck

.. jag hatar idioter som försöker ge en bitchblickar men misslyckas totalt - to bad!

.. jag har hur lätt som helst att öppna mig för nya personer

.. jag älskar att bjuda på mig sjäv!

 


Frida
PUBLICERAT: 2011-04-12, 17:31:24 | URL: http://ellalouise.bloggsida.se

haha , dåligt minne , cellskräck , hatar idrott och lätt att öppna sig för nya personer är något vi har gemensamt!

Speciellt det där med idrotten...usch.


tove :)
PUBLICERAT: 2011-04-12, 19:36:08 | URL: http://jagarenkatt.blogg.se/

lyckades du inte sluta röka? :o

vad trist :/



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: