2011-04-19
 16:31:41

tjolahopp

tjenare mannen, nu kom jag och emilia precis till mig, ska fixa oss och vid halv 7 kommer simon hit så åker vi 3 till aborre. blir partaj där ikväll!
jävligt trevligt kväll igår i skogssjön iaf! förutom när jag och simon skulle åka och hämta lite skit och sen när vi kom tillbaka var luckett där, en från england, och dom sa att han inte kunde nån svenska (även om han pratar svenska flytande) så fick ju sitta och försöka snacka engelska (vilket jag suger på). sen så bad jag han fria till mig, när han gick ner på knä så sa han "eh ja pallar inte mer, ja kan svenska!" jävla bitch asså. =( men hällde cider över hela han då, hihi. aja han friade på svenska sen ändå!










haahahOMG
PUBLICERAT: 2011-04-19, 19:38:38

OMG VA COOL DU ÄR

PALLA ATT DU HÄLDE CIDER ÖVER HONOM HAHAHA TÖNT !!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: