2011-04-10
 11:03:05

svar från frågestunden

fråga: vad kommer din AS fina klänning :) <3
PS. i loooooooooove your blog Ceci :D

svar: om du menar var den kommer ifrån så är den från HM! =)
tack så mycket!


fråga: om du fick välja en händelse i ditt liv som du ångrade mest, vilken skulle de då vara och varför?
vilken var din värsta sne-fylla?

svar: jodå det finns ävl en hel del!
på halloween såklart, ångrar allting!


fråga: Hur kan du umgås med elin bjur och albin hane? :S

svar: umgås inte med nån av dom? :p brukar snacka med albin i skolan, och elin hälsar jag på i ibland. varför skulle jag inte göra det?


fråga: är du fortfarande med emelie haglund ? :)

svar: vi snackar väl nån gång ibland, men inte träffats på evigheter. =(


fråga: Om du skulle kunna gå tillbaka i livet o säga åt dej sj att nt röka skylla du göra de då? Tkr du att andra borde låta bli att ta en cigg?

svar: ja absolut!


fråga: du va ju inte 15 när du tog din navelpiercing, och det är ju 15 årsgräns. hur gjorde du? gjorde det ont? får man ett smycke där eller måste man köpa det själv där?

svar: bara man har en förälder med sig som godkänner det så får man göra det även om man är under 15! nej det gör mycket ondare att ta i öronen, nej smycket ingår i priset eller vad man säger!


fråga: 1. kan du börja videoblogga? vill se hur du sminkar dig och fixar ditt hår!=D
2. vad använder du för hygien produkter?
3. har du bra betyg?
4. vad jobbar dina föräldrar med, dom verkar ge dig mycket pengar!!!

svar: 1. redan svarat på det. =)
2. allt jag använder är från oriflame!
3. nej egentligen inte. eller har godkänt i allting och det är väl bra!
4. nej jag får 1700 i månaden och det brukar jag oftast klara mig på, så dom ger mig oftast inte så mycket mer! men pappa är byggarbetare. och mammas arbete vetefan hur jag ska förklara de. :p


fråga: vad var det som egentligen hände med tjejerna på vifolka?

svar: hatar dom allt, alltid gjort och kommer alltid göra, thats it! =)


fråga: vad tycker du om mimi?:)

svar: ascool!


fråga: Kan du göra en smink video nån gång, elr hae hur du gör ditt hår?

Din blogg slår alla andras, bäst! (:

svar: jo skulle gärna vilja, men är nog för oseriös för sånt! men kan ju försöka. =)


fråga: hur gammal var du när du började blogga?
pratar med med Ivar fortfarande?
använder du rakhyvel/nån slags kräm när du rakar dig?

svar: 1. 13 tror jag.
2. nejnej!
3. ja såklart. använder venus breeze


fråga: asså vad tycker dina föräldrar om att du typ röker och dricker osv? du är ju bara 96a liksom :o

svar: såklart dom inte gillar det men dom säger egentligen ingenting. det där med att jag rökte gjorde dom bara allt för att jag skulle sluta. och dom lyckades!


fråga: 1. hur ser du dig själv som person?
2. vad är bästa känslan enligt dig?
3. vad vill du bli när du blir stor?
4. har du någonsin velat bli storbloggare som kissie & kenza ?
5. förhållande eller att vara singel?

svar: 1. snäll, bra humor, ett jävla temperament.
2. när man känner att allt är helt perfekt!
3. ambulansförare. =)
4. har jag säkert velat nån gång, men om jag vill det nu? nää.


fråga: när började du röka / dricka? :)
din blogg är älskvärd! :)

svar: röka började jag göra för ungefär 1 år sedan, men slutade ju i förrgår! dricka var väl 1½ år sen kanske?


fråga: 1. när förlora du din oskuld?
2.när blev du full för första gången?
3.hur många "'äkta" vänner har du?
4.vem förlora du din oskuld till?
5.när fick du din mens?
kram

svar: 1. 1½ år sedan.
2. 1½ år sedan.
3. tillräckligt, och världens bästa!
4. har ni inget med att göra.
5. 2½ år sedan tror jag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: