2011-04-09
 19:12:41

hela historian om igår

okej har ju inte berättat precis vad som hände igår så gör det nu:
vid halv 5 åkte jag synne emilia och pappa och hämtade roberts högtalare som jag skulle få låna. senare var jag synne lisa felicia sara emilia ebba och albin hemma hos mig och höll på att fixa oss det sista. när klockan var ungefär halv 7 kom simon robert och ludvig, fixade högtalarna och sen började vi! senare kom erik och kevin, alex och macke, rasmus, macke och jonte, ralle abbe figge och fabbe osv. fick slänga ut ett par som var för fulla.
sedan kom mamma och pappa och kollade läget lite, och så gick jag och mamma och kollade till en person jag slängt ut så hon mådde bra. sedan åkte dom igen. nån gång under kvällen åt vi tårta också, och så slängde massor omogna personer runt tårtan och masso andra saker i hela köket? :s vem fan gör så?! men alex macke och kevin eller vem det nu var(?) städade upp i princip allting, tack killar!
sen spydde en ner min säng, vem gör så då?! lite koll får man väl förfan ha, man spyr inte ner andras sängar! så macke hjälpte mig att byta lakan osv tack igen macke! och jag slängde ut han som spytt, så kom hans låtsaspappa och hämtade han, så dom ska betala kemtvätten som madrassen ska på. och lär ju inte sova hemma fören madrassen är hemma och är ren igen, det är ju förfan vidrigt!
ett tag senare kom lite till folk men inte mycket senare så slängde vi ut alla, förutom dom som skulle sova här. vissa klagar över att ens jackor är borta, vissa klagar på att dom som letar efter sina jackor får vara kvar men inte dom?! hur dum får man va egentligen!? klart som fan folk letar reda på sina jackor, visa lite respekt förfan!
men sen när alla dragit så hände lite skit, och jag hade på nått vänster lyckats ringa ambulansen, och dom kom lagom tills mamma och pappa kom hem. så fick sitta i den där "ambulans-sängen" i ambulansen nån timme kanske(?) och snacka med dom. sen gick jag in och sov  iallafall, skönt det!


måste säga jävligt mycket tack till macke som hjälpte till att städa undan allting igår! måste också säga grattis till han eftersom han också fyllde igår, inte 15 dock utan 21. grattis marcus!




i början var det helt super! dom vi drack lite smått, lyssnade på musik, snackade, dom sjöng för mig osv. sen hände lite saker, som jag skrivit. menmen, en jävligt lyckad födelsedag förövrigt. älskar er som gjorde den lyckad!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: