2010-11-02
 23:52:05

ur min garderob

har gjort en ny kategori nu som heter ur min garderob. där jag visar lite kläder från min garderob då, haha ganska självklart? men jag visar kläder jag tycker om och skriver vart dom kommer ifrån osv.

och börjar med att visa upp lite kläder jag har med spets på. älskar spets-kläder! tröjor, linnen, trosor, bhar, leggings osv. (lägger dock inte in bilder på mina underkläder haha). men måste säga att spets-kläder är hur snyggt som helst, håller ni inte med mig!? =D
ni får ge lite förslag på vad ni vill att jag ska visa för kläder med! =)


lila tröja med spets på armarna kommer ifrån kappahl
vit tröja med spets på axlarna kommer från HM
svart tröja hela i spets kommer från lindex (fått den av nina hihi)


spets leggings från bikbok
spets linne från only
linne med spets på ryggen från gina tricot



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: