2010-11-10
 10:50:02

saknar det..

jag saknar det.
saknar det jag hade för ett år sen, när jag gjorde precis samma saker varje dag. gick i en tråkig skola, med tråkiga lärare, tråkiga lektioner, hände aldrig något nytt. allt var bara detsamma hela tiden. men om jag tänker efter så saknar jag det lite. det hände aldrig nått, alla hade det så perfekt i den där lilla staden, även jag. man umgicks med allt och alla, alla var kompisar med alla osv.
saknar våra knasiga idéer, våra uppbrända nudlar, snöbollskrigen som folk hade med oss för vi var skolans fjortisar. fattar inte hur jag egentligen kan sakna det? det är sjukt.. antagligen för att ingenting blir bättre, för att allt bara skiter sig hela tiden. och för ett år sen, mådde alla bra, alla hade bra vänner, bra familj, ingenting hände nångång, därför hade ingen problem med nånting heller!



The Slanket


Bintan
PUBLICERAT: 2010-11-10, 11:13:50 | URL: http://bintan.bloggsida.se

Bra skrivet. Den texten var faktiskt rörande.

Men du ska se att det kommer att bli roligt igen :-)



Kram på dej tjejen!


johanna
PUBLICERAT: 2010-11-10, 12:28:47 | URL: http://bbarajjjohanna.blogg.se/

gillar din blogg skarpt,

men jag tycker personligen att din blogg var finare förut :$ <3


julia
PUBLICERAT: 2010-11-10, 20:55:37

haha saknar du tiden med amanda alltså? PINSAMT


Anonym
PUBLICERAT: 2010-11-10, 21:05:47 | URL: http://ceckarlssson.blogg.se/

nej julia jag saknar inte amanda, jag saknar när allt var bra :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: