2010-11-02
 19:32:23

om igår

igår åkte jag och nina till donken, åt och snackade lite bullshit och sådär. trevligt, efter det mötte vi emil anders och sebbe, pratade med dom en stund och sedan åkte vi vidare till ante. där var ante ralle fabbe timone coscos och simon. efter ett tag stack fabbe timone och simon. då blev det ganska tråkigt så jag och nina åkte bil med några, men det var ännu tråkigare så vi åkte tillbaka. och då skrämde alla livet ur mig. dom sa typ spökhistorier, prata om andar och dimoner (timone, haha) och anden i glaset osv. skitläskigt. höll på att kissa på mig..
haha aja, kunde knappt sova sen, men somnade vid 8 på morgonen ungefär? inte kul, så har sovit hela dagen idag, tills jag och nina skulle träna!
idag ska jag sova första natten själv på lovet (förutom i fredags tror jag), men imorgon ska jag nog festa lite tror jag! =)



cec + nina @ donken = speciella



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: