2010-11-08
 16:52:55

mhm

(Lista 1) Mat, typ..?

Vad äter jag mest? pannkakor och lasagne
Vad dricker jag helst på morgonen? vatten
Favorit kaka? pepparkakor kanske..
Donken eller pizza? pizza tror jag
Har jag någongång ätit tills jag spyr? har jag säkert
Ätit ostron någon gång? nej, euw..
Cola eller Julmust? julmust

#2! Ute..?

Tunnelbana eller taxi? Vilket åker jag mest? taxi
Ut och äta eller gå på fest..? fest för det mesta


Favorit drink? /Dricka? vin vodka och fanta blandat ♥

#3! Intimt..? Förhållande..?

Är jag kär just nu? svar JA
Har jag pojkvän? nej..
När blev vi tillsammans?
Har vi haft sex? aa
Hur ofta? hmm
Hur många har du haft sex med? en fråga som i princip ingen vet svaret på ;)
När hade ni sex för första gången? haha, båda minns det ju iaf..

#4! Övrigt..?

Diamanter eller pärlor?
diamanter, wiie
Senaste filmen jag såg på bio?
saw 3D
Kan jag sjunga? kan kan jag, men bra låter det inte..
Favorit-TV- program? desperate housewifes, grymt!


Favoritchips? sourcream
Favoritbil? hmm
Vilka är mina favoritkläder? SPETS

Är du en morronmänniska eller nattuggla? haha nattuggla kanske :)
Hur många tatueringar har du? ingen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: