2010-11-07
 20:52:12

haha

haha, när vi satt och åt lunch förut så berättade min syster att hon varit på fest i ödeshög igår, och att tusen ungar kommit och frågat om hon var min syster. och som pappa sa, jag har ju gjort min avtryck där om man säger så haha! xD

aja, nu sitter jag med min syster och linnea och kollar på "ensam mamma söker". har kollat på tv hela dagen, och sovit. sliten efter det här lovet kan jag lova, men det är det värt. har varit i superlov, tack alla som gjorde det! imorgon börjar skolan igen, kul? nej, men men. har prov imorgon, på onsdag och på fredag med tror jag.
mormor ringde mig förut med så bestämde vi en dag då vi ska till linköping och shoppa! ska köpa julklappar till mig, vi brukar göra det varje år. är bättre att bestämma sina julklappar själv, då får man ju det man vill ha! ;) aja, blev ett långt och onödigt inlägg. men nu är reklamen slut så nu blir det mer ensam mamma söker. sedan ska jag sova. hörs imorgon, puss!;*




The Slanket



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: