2010-11-10
 11:57:35

gjort om bloggen

fixat om min blogg lite nu, dock gratiskoder men det blev ju bra ändå eller hur?! älskar headerbilden så tänker absolut inte byta ut den, vet inte vad det är som är så speciellt med den, men tycker om det bara! =)
så såhär får bloggen se ut ett tag framöver, tycker det blev helt okej vad tycker ni? kul med lite förändringar!
aja nu ska jag äta nått, har inte ätit på hela dagen. och eftersom både mamma och jag är sjukanmälda idag så tjatar hon väl sönder mig snart att jag måste äta. aja hörs senare, puss!



kör till med en 1 års gammal bild på mig och emelie, den är tagen i oktober nångång tror jag. det är sjuk vad vi har förändrats, men älskar emelie precis lika mycket nu som då!


emelie :)
PUBLICERAT: 2010-11-10, 20:15:48 | URL: http://eceh.blogg.se/

love u

saknar dig :( <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: