2010-11-30
 17:53:37

egoistisk?

många som inte känner mig anser mig som egoist. men det vet jag väl inte riktigt om jag kan hålla med om. enligt mig är egoist sån som bara bryr sig om sig själv, bara tänker på sig själv och aldrig ställer upp för andra. jag tänker verkligen inte bara på mig själv eller bara bryr mig om mig själv. snarare att jag bara tänker på mina nära och kära. därför är mitt liv är lite upp och ner, för jag mer bryr mig om och tänker på mina vänner än mig själv. men det är skit samma. 
och att jag inte ställer upp för mina kompisar? jo, det gör jag hela tiden! visst jag får också mina viljor igenom men jag ställer alltid upp för mina kompisar! om dom behöver något köper jag det, om dom behöver nån att prata med ställer jag upp och jag vill alltid deras bästa osv..
så tänk på det, döm inte folk efter hur dom ser ut eller hur dom "verkar vara", för det är oftast inte sant.

 igår när jag skulle beskriva mig själv så skrev jag ju att många även anser mig som bitchig och dryg med.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: