2010-11-30
 12:15:00

dag 2 - min kärlek

okej nu är det dag två och jag ska berätta om min livs kärlek. och det är ralle för er som inte visste det, eller han heter ju inte ralle då han heter rasmus johansson men det är ju nästan samma sak.

helt underbar person på sina sätt, med bra humor (förutom när han inte skrattar åt min skämt), hur mysig som helst, och ja, världens bästa kille helt enkelt! visst han har ju sina dagar, men det har ju alla så det är ju inget fel med det. bara bra det, man kan inte ha ett förhållande utan att diskutera saker ibland.

och en sak som är så himla bra är att vi umgås med samma personer, festar med samma personer osv. så vi har ju samma kompisar med vilket är jättebra! =)
vi lärde iallafall känna varann i våras, på påsken. lite konstigt sätt att träffas på första gången menmen! ;) och efter det har vi bara kommit närmre och närmre varann. först var vi bara vänner, vanliga vänner, sen blev vi bästisar (hihi) och sen "på g" eller vad man ska kalla det. iof tog det "slut" eller vad man ska kalla, men bara några dagar efter så saknade vi varann för mycket så det blev vi, wiiie typ!
vet inte riktigt vad jag ska säga mer, men har aldrig varit så kär som jag är nu. jag är nog lyckligaste tjejen på jorden!







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: