2010-11-29
 19:11:37

dag 1 - presentera dig själv

okej börjar med detta direkt då, och jag ska tydligen presentera mig själv. kan blir intressant. suger på sånt men får se hur det går!

jag heter cecilia karlsson som dom flesta redan vet, eller ja, jag heter agnes-cecilia egentligen. har dubbelnamn för er som inte fattade det, men jag hatar det så kallas cecilia eller cec. hmm, jag är 14 år, och fyller år den 8 april. jag bor i en byhåla i östergötland som ligger lite utan linköping. den byhålan heter mjölby iallafall. ganska rolig stad, fast nae.

men på fritiden brukar jag umgås med mina underbara vänner, försöker hinna umgås med alla så mycket som möjligt. brukar umgås med min pojkvän, shoppa, festa och bara ta det lugnt. och ja, leva livet liksom!

och folk som inte känner mig brukar ofta döma mig innan dom lärt känna mig med. blir oftast stämplad som dryg, bitchig, osv. men i själva verket så älskar jag att bjuda på mig själv, har världens bästa humor (enligt mig då) och är hur lätt som helst att prata med. jag har även lätt för att öppna mig för andra med, lite för lätt ibland menmen, man lär sig av sina misstag. är alltid ärlig, har jag gjort något fel erkänner jag det utan några komplikationer. är ofta väldigt mycket åsikter med. och jag står alltid för vad jag tycker! vissa gillar det och vissa inte. =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: