2010-11-28
 22:21:22

älskar dig

IDAG: legat hemma och klagat och tyckt synd om mig själv
IGÅR: hmm, sov och sen festa
IMORGON: ska jag ligga hemma och klaga och tycka synd om mig själv
IÖVERMORGON: ska jag ligga hemma och klaga och tycka synd om mig själv
DAGENS MUSIK: hmm
DAGENS KLÄDSEL: tröja och jogging
REKOMMENDERA EN LÅT: orkar inte tänka
EN FILM: orkar inte tänka, men 27 dresses då bara för jag såg den förut
VAD VILL DU GÖRA JUST NU? inte ha ont i ryggen iallafall
SENASTE LÅT DU HÖRDE? den på ensam mami söker, hehe
SENASTE INKÖP: julklappen jag beställde till ralle och lisas födelsedagspresent
HUR MÅR DU JUST NU? kunde ju varit bättre, om folk lär sig hålla saker de lovar
SENASTE PROGRAM DU SÅG PÅ? ensam mami söker, beck nu 
VAD VAR DET SENASTE DU SA TILL VEM? sa irl? hmm, hämta tabletterna till mig
SENASTE SMS: uuu naijs


nelliekarlsson
PUBLICERAT: 2010-11-28, 22:57:19 | URL: http://nelliiekarlsson.blogg.se/

Vad önskar du dig i julklapp ?

svara på senaste inlägget i min blogg :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: