2010-11-04
 12:28:43

äääääääääääckel

bästa natten i mitt liv. ♥
älskar att slås, älskar att bli slagen, älskar att skrika på nån jag hatar. ♥ men när du tar upp att jag blivit våldtagen och bytt skola. då går du för långt, hoppas du får inte det i din ickefungerande hjärna med. och till hennes föräldrar som jag vet läser min blogg. ni drogar ju den 24/7 så ni kommer ju läsa detta. JAG ÄR INTE RÄDD FÖR ER. bara ganska kul att vuxna kan vara så jävla omogna. xD
aja, mamma hämtade mig vid 2 inatt sen somnade vi i min säng vid 4 och nina åkte hem. juste varför mamma inte snacka med dig innan vi åkte? hon pratar inte med såna som dig iallafall. du kommer nog känna dig träffad nu, trevligt.
och ett äckel förstörde mina skor för 1000:- inatt med, fick gå i strumpor kul! nej men det roliga är att jag vet vem som tog sönder dom, och han vet det mycket väl med! ;) bara langa pengar.
nu ska jag till sjukhuset, och sen köpa kläder puss!

MYHYGO Kvinna


ewe
PUBLICERAT: 2010-11-04, 12:41:18 | URL: http://ewelinann.blogg.se/

cec :( <3


elina
PUBLICERAT: 2010-11-04, 13:31:32 | URL: http://biauty.blogg.se/

Hejsan!

Skulle bara tipsa dig om att man kan tjäna ihop poäng som man sedan växlar in så att man kan få presentkort.

Just nu får man 5000 poäng i bonus.(Tror det fortfarande gills.)

Ifall du blir medlem så ska du veta att jag och alla som man tipsar till andra får 500 p för dom som blir medlemar, försöker inte att lura dig eller nått med att bli medlem bara för att jag då får 500 p.

Länk ifall du vill bli medlem: http://www.gratisklader.se/?r=195295

Men det skulle vara kul ifall du blir medlem, hoppas också at5t du får en bra dag såklart!:D

Ha det gött

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: