2010-11-15
 14:59:15

10 sanningar om mig, 5 bra & 5 dåliga

5 bra sanningar om mig

1 jag har väääärldens bästa självförtroende! nästan iallafall
2 jag ser positivt på allting
3 jag har världens bästa muppkompisar!
4 jag älskar att bjuda på mig själv =D
5 jag är alltid ärlig och säger vad jag tycker


5 dåliga sanningar om mig

1 jag fick kryckor första gången jag var med på idrotten på min förra skola
2 jag får alltid dricka vatten hemma hos nina för jag hatar cola och inte tål mjölk..
3 jag blir antingen hur glad som helst när jag dricker, men om nån retar upp mig så blir jag hur agro som helst
4 jag har världens temperament
5 jag kommer aldrig i tid till saker (haha)

Dunken.se


Amanda
PUBLICERAT: 2010-11-15, 16:07:05 | URL: http://whadri.blogg.se/

Lite nyfiken bara, vad gjorde du för att behöva kryckor efter idrotten? ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: