2010-12-16
 17:21:26

varit på stan

varit på stan med mamma en stund, eller först åkte vi till banken och fixade mitt konto som blivit lite struligt men nu är allt bra igen! köpte inget speciellt på stan men lägger upp en bild i brist på andra. dessutom köpte vi en kebabtallrik till mig på vägen hem, mums..
imorgon är jag ensam hemma hela kvällen så då kommer jonte! ♥
och har fortfarande jätteont i båda armväcken sen alla sprutor och allt vad det nu var! =( speciellt ont i högra armen eftersom dom råka ta den ena sprutan helt fel..

glöm inte bort frågestunden!



vit nagellack
emlaplåster (bedövningsplåster), ska ha det innan jag piercar naveln imorgon haha nålrädd!
bodylotion


matilda
PUBLICERAT: 2010-12-17, 00:16:58 | URL: http://matiildanordlander.blogg,se

SNÄLLA!

Hjälp mig att välja nyårsklänning >klicka bara in på bloggen och lämna en kommentar om vilken av dom på bilderna du tyckte bäst om!:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: