2010-12-18
 14:15:00

tidsinställt inlägg

testar med ett tidinställt inlägg idag eftersom jag är iväg och shoppar hela dagen! så tänkte berätta lite om gårdagen.
lisa och jag gick till stan efter skolan, eller vi bestämde oss för att sluta vid lunch. sedan gick vi hem till mig, jag sov en stund och hon försökte uppdatera min mobil. när pappa kom hem åkte vi ner till stan, jag piercade naveln. efter et åkte vi vidare till ica och hämtade ut mitt löshår och handlade lite gott. sedan när mamma åkt på fest och pappa på kalas börjar vi laga mat, och när vi äter kommer jonte inklampade i huset. då kollade vi 3 på några filmer och gick sedan ut vid halv 12. bara gick runt lite och åt på sibylla. sedan vidare hem till jonte och gå ut med hans 2 supersöta och supersmå dogisar! haha, efter det följde jonte mig och lisa hem till mig.

glöm inte frågestunden!



en liten cec och en liten lisa, naaaaaw!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: