2010-12-14
 12:56:38

tar en för givet

medan jag väntar på att filmen ska laddas ner så måste jag skriva om en sak jag stör mig på.

det är folk som tar en för givet.
tex tar för givet att man
får ta kläder av en
tar för givet att man
alltid kan ses
tar för givet att man
hatar samma personer
tar för givet att man
får gå på nåns fest
tar för givet att man
ens är kompisar

finns massor olika saker man kan ta något för givet för.
en till sak som också är väldigt illa, är när man först ignorerar någon. och sedan när ens andra vänner inte kan träffa en tar man för givet att den man ignorerat kan ses. har tänkt lite på det nu dom senaste dagarna, hur illa det egentligen är.
alla har nog gjort det misstaget någon gång, att ta någon för givet. men när man gör det om och om igen är det bara förjävligt. förstår mig inte på sånna.

någon som håller med mig?


Anonym
PUBLICERAT: 2010-12-14, 13:20:35

vem är killen jonte? :)

efternamn?, bor?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: