2010-12-22
 11:41:38

svaren från frågestunden

Vem var det som våldtag dig?
Du behöver inte säga om du inte vill asså, men träffar du honom ofta?


svar: öh nej det tänker jag inte säga så dum är jag inte. och ge mig en anledning till VARFÖR jag skulle träffa han?


vart köpte du det där halsbandet det tår cecilia på som du köpte på stan i mjölby o vad kostasde det? :)

svar: beställde det på guldsmeden och det kostade 255:-.


vem är han jonte? vart bor han och vad heter han i efternamn?

svar: en kille, pettersson, mjölby.


cp fråga nu då , men varför gjorde du och ralle slut? :/

svar: för han kände för det.


visst är jag bäst ? (a) hiihhi

svar: nej nina. =)


varför ska du opereras? :(

har redan opererats.


vad önskar du dig i julklapp mest av allt :D?

svar: dig kanske. =)


Vad änvänder du för program där du gör dina headers? (:

svar: photoscape och picasa


va inte du o joline ganska bra vänner? va hände?

svar: jo tyvärr så var jag ju vän med henne, stort misstag.

vad tycker du om din gamla klass i vifolka? hatar du alla?

svar: yes, hatar hela högen. 


hur mycker gillar du din systers vän mimi ?? ber om svar

svar: grym!!!


Vad är din favorit färg?

kan du visa normala bilder på din familj?

hur är din statistik per dag?

hur många gånger har du färgat håret?

är du snygg enligt dig själv?

svar: 1 svart och vit
2 har ingen normal familj så nej tyvärr
3 ungefär 200-500
4 tillräckligt
5 nej?


Hur sminkar du dig?
Alltså vad använder du för produkter :)

svar: lägger upp det nån dag.


vilken gillar du just nu, mohahhahah ;D!

svar: en


vad hände mellan dig och amanda lind?

du festar ju rätt ofta, vad säger dina föräldrar om det?

vem är din bästis?

varför har du och joline inte kontakt längre?

svar: 1 omg har ni inte fått nog av dom frågerna än? jag hatar henne pga en massa anledningar.
2 varför skulle jag inte få festa?
3 lisa sara linda och nina
4 varför ha kontakt med nån man hatar? hmm


varför bytte du blogg?

svar: kul.


vet dina föräldrar att du festar och röker?

varför opererades du? och vad?

svar: 1 röker inte så hur skulle dom kunna veta det? och festar, ja det vet dom
2 min tunntarm för jag är glutenallergiker


vad operarade du? :)

svar: min tunntarm fortfarande.


i vilken affär köpte du den där vita tröjan du köpte på A6?

svar: vero moda


vad hände med dig o ebba nilsson?

svar: inget har hänt vi tappade bara kontakten


har dina eller nån av dina föräldrar kommit in på en fest du varit på och typ cecilia du ska inte dricka eller nått sånt ?:P

svar: öh verkligen inte, varför skulle dom?


vem är jonte :D?

svar: en kille.


kan du print screena en bild på din statistik så man ser vad du har?

svar: kan göra det för din skull gullet.



Anonym
PUBLICERAT: 2010-12-22, 13:08:52

varför ska du ha en frågestund när du inte ens verkar uppskattad av frågorna du får? Du ger ju bara dryga svar tillbaka.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: