2010-12-29
 02:52:25

sommar 2010!


min sommar började med att jag åkte till fanny och fick en glasbit i foten.. tog 1 timme att få ur den, aj


var hos ebba och klippte rosor, kollade på hennes avslutning och sen blev det fest på kvällen


ebbis och jag övernattade hos lukas med axel, slutade med att pappa fick komma och hämta mig vid 5 på morgonen, hehe


åkte till göteborg med eddie och bolla, där träffade vi saknade stefan och andré!


liseberg med fanny, jenny och syster


nadinn fyllde 14, och jag lärde känna jonna och patricia!


var ute hela nätterna med felicia, emilia + massor mer och badade på lundby badet


smultronstället/söderköping med la familia


chillade iväg till turkiet


skänninge marken med massor bra mänsker


tjejkväll hos mig, slutade med att jag satte och spydde på en fest.. hm, inte mysigt












fest fest och återigen fest. ante, ralle, figge, emilia, ciccie, gula stugan osvosv..
var en helt underbar sommar! =D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: