2010-12-16
 12:43:14

opererat mig!

kom precis hem från sjukhuset och operation. det gick jättebra! fick först träffa en läkare och väga och mäta mig, sedan vänta en stund och träffa 5 andra läkare och sedan gick vi upp mot operationssalen. där tog dom lite blodprov och satte i nålar i armväcken, där dom tar i sömnmedlet. dom tog såklart fel på ena armen så den göra jätteont nu!
men sen fick jag åka vidare till ett annat rum, där fick jag träffa massor läkare, men jättetrevliga allihopa! så sövde dom ner mig, först blev jag bara helt drogad och skrattade åt allting. sen fick jag såna där slangar i näsan och lustgas. sen gick allt jättebra!
när jag vaknade så var jag fortfarande helt drogad, så hade legat och snackat om jonte med mamma haha. sen gick vi och åt och nu är vi hemma! ;)
glömde kameran hemma, och mobilen får man inte ha på så blev inga bilder. men det var väl lika bra det haha!



var ju på barnmottagningen så fick en liten "present". gympapåse, en bok och några pennor hähä :p


:)
PUBLICERAT: 2010-12-17, 20:35:24

vad har du opererat?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: