2010-12-26
 15:51:40

kolla film med lisa

testat alla kläder nu, allting satt jättebra och var lika snyggt på om inte snyggare! så är jättenöjd, har fyndat massor idag! ;) men nu sitter jag med mysbyxorna på och väntar på att mamma och pappa ska komma hem, så vi kan åka och handla och äta. för när jag ätit ska jag träffa lisa, vi ska bara kolla på film och ta det lugnt, skönt det!
har varit ett bra lov än så länge, och känns som det kommer fortsätta så med! =)
imorgon ska jag säga hejdå till linda för sista gången, eftersom hon flyttar 30 mil härifrån på tisdag.. sen ska jag träffa jonte. och på onsdag sover jonte hos mig med, hihi! =)

haha just det, på tal om annat. imorse vid 7-tiden när jag och nina var på väg till station så möter vi ante och ralle. och man undrar ju såklart vafan dom gör uppe så tidigt. men dom hade inte gått och lagt sig ens. dom hade gått i 2 timmar från skänninge, smarta killar dedär..



charmig


Anonym
PUBLICERAT: 2010-12-27, 22:09:58

vem e jonte?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: