2010-12-05
 17:47:56

dag 7 - ett ögonblick jag minns

får väl ta när det värsta som någonsin kan hända en tjej hände mig. för nästan ett år sen. eller det hände den 17 december 2009. vissa vet vad jag menar, vissa förstår vad jag menar, och vissa fattar noll. men ni som är tjejer, det värsta ni kan råka ut för hände mig då.
och det är ett ögonblick jag aldrig kommer glömma, kommer aldrig glömma hur han tog på mig, kommer aldrig glömma när mina tårar rann ner för kinden, hur jävla ont jag hade, hur jävla äcklig jag kände mig efter, hur jävla meningslös jag kände mig. och kommer aldrig glömma att jag hade pojkvän då som inte ens fattade hur ont det gjorde!
men nu har jag kommit över det, eller inte helt. men jag tänker inte på det lika ofta, och jag är inte rädd för han längre. om man blir utsatt för nått hemskt får man stå upp för sig själv. man ska inte låta nån annan meningslös person förstöra ditt liv!



tog den här bilden den dagen, på kvällen efter "detdär" hade hänt. syns det att jag gråter?


Anonym
PUBLICERAT: 2010-12-05, 19:13:04

blev du våldtagen? :]


Matilda
PUBLICERAT: 2010-12-05, 21:40:12 | URL: http://matildae.devote.se

gumman<3


anonym..
PUBLICERAT: 2010-12-07, 15:28:52

jag tror jag fattar och isåfall så tycker jag jävligt synd om dig!

Jag tror att dom som inte vart med om det inte fattar hur hemskt det måste vara, jag har inte vart med om det så vet ju inte själv..

Men kan tänka mig hur hemskt det måste vart ..

tanken på det gör en tårögd!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: