2010-12-03
 14:39:51

dag 5 - mina vänner

nu ska jag förklara om mina underbara vänner! vet inte riktigt hur jag ska göra det?.. så tänkte att jag kunde skriva en liten text om mina närmaste och dom jag umgås med mest, det blir väl bra? =)

linda kjellberg, underbar människa detdär! iof skriker hon hela tiden och pratar växjö-ska eller va det nu heter, men annars är hon ganska så felfri! en härlig och rolig person, som aldrig kan vara seriös förutom när man ska prata med henne. otroligt nog är hon seriös då, men hon är nog den personen jag litar på allra mest!



lisa emilson, en jättebra tjej som jag kännt enda sen hon flytta hit från göteborg, vilket hon gjorde i 2an och sedan dess har vi varit bästa vänner med underbara bråk! haha nej men en rolig tjej som försöker vara seriös men sedan börjar hon bara skratta åt allt istället! =D en tjej som det är omölitg att inte tycka om.



sara axelsson, barndoms kompis som jag har varit superduperkompis med sen hon föddes! hon skrattar åt precis allting, och då skrattar man såklart med henne när man ser hennes fina tänder! ♥ (ironi oki?) men en brud man kan lita på och prata med i alla lägen och som alltid finns för en.



emilia orre, en brud med världens härligaste humor! skitbra festkompis kan jag lova, och en man kan lita på. men hon är nog en av dom roligaste och oseriösaste personen man kan leta efter! jag menar, hur seriöst låter det att vi gifte oss i stallet på ett ridläger när vi var 8?



felicia ånbring, en söt prick som jag gått igenom mycket med, både bra och dåliga saker! men en riktigt rolig människa på alla olika sätt som äääääälskar att äta pannkakor med mig. ingen tjej man glömmer bort precis, hon har varit min närmaste och bästa vän, så en bra kvinna är hon!



nina rautanen, en mobbad och nära vän till mig. istället för ica-jerry kan man ju kalla henne ica-nina. det passar henne perfekt! hon är en av dom mest konstiga vännerna jag har, dels för hon dampar sönder hela tiden och för hon förstår min humor! men en jättebra människa kan jag lova!




älskar er, + alla andra vänner jag har. är lyckligast i världen att jag har er!


nina rautanen
PUBLICERAT: 2010-12-03, 22:03:51

¨älskar dig plutten <3


simon"papi" malmgren
PUBLICERAT: 2010-12-05, 15:19:37

Jag då ? :O :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: