2010-12-01
 14:52:57

dag 3 - min familj

då är det dag 3 och jag ska försöka berätta om min wierda familj.

börjar väl med min syster då som heter elin karlsson hon är 16 år och går samhäll på gymnasiet om någon bryr sig. både hatar och älskar henne. ibland är hon underbar och allt såntdär, men i vissa fall är hon bara extremt störande och jobbig. hmm, vad kan jag säga mer. hon brukar trösta mig när jag mår dåligt och prata med mig osv, vilket är wonderful. annars brukar vi väl börja världens fetaste bråk om småsaker. aja, nu vet ni det iallafall.

sen går vi vidare till min mamma, som jag brukar tjata på hela tiden. hon brukar göra deet mesta åt mig (hihi). men hon är nog världens bästa mamma. berättar allt för henne, vad det än är. hon vet nog allt om mig, och hon märker jämt när jag har en dålig dag, iof brukar hon reta mig då men annars bara pratar hon med mig. hon tröstar mig alltid och står alltid på min sida. hon är nog den personen jag älskar mest på jorden och kommer alltid att göra!

och så min pappa med som är gift med min mamma. han är den enda i min familj som förstår sig på min humor. och vi sitter alltid och skrattar när vi hör min mamma och syster bråka (skitkul). det som är lite synd är att han är kille (gubbe) och förstår sig inte på tjejproblem, typ att man inte har några kläder att ha på sig och det tar lång tid i duschen när man ska raka benen och sånt (han klagar alltid på att jag duschar för länge). och blir generad när man börjar prata om mens och sånt (ganska kul faktiskt). men han och jag är dom roligaste familjemedlemmarna enligt mig. love u daddy! ♥



papi



jag och mami



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: