2010-12-14
 20:00:44

dag 16 – det här får mig att gråta

att linda flyttar om 14 dagar!!!! förjävligt. varförvarförvarför? till växjö som ligger 329847146 mil härifrån, visserligen får jag ju komma ner när jag vill men ändå.. =(
kommer sakna att få träffa dig i skolan varje dag, att dela nästan varenda minut i mitt liv med dig, att kunna berätta precis allt för dig face to face, men det jag kommer sakna mest är dig. dig som person! du som alltid delar med dig av dina dumma idéer, skrattar åt dina egna skämt som är hur dåliga som helst, fattar inte skämt som någon annan drar, kommer till och med sakna att du skriker hela tiden!
kommer bli så tyst utan dig.. =(



min livskraft, och så mycket mycket mer!


Anonym
PUBLICERAT: 2010-12-15, 14:55:32 | URL: http://lindakjellberg.blogg.se/

nej stumpan, fan nu gråter jag med!

kommer sakna dej något enormt baby. <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: