2011-05-01
 11:47:32

hata polisen

godmorgon gott folk, mår lite sisådär dagen efter men men, jag lever.
igår hände MASSOR, men det var en jävligt rolig kväll! först åkte vi och förfesta hos crille med massor trevligt folk, sen vidare till emma och fiesta. senare när vi skulle gå från emma till väder så jag och synne med 2 väskor FULLA med allas sprit osv. tror ni inte snuten stannar oss då och tar allting eller? visserligen hade alla redan druckit tillcäkligt men ändå. fett ovärt. så blir snutförhör för mig och synne nästa vecka någon gång, skoj..
men gick iallafall till väder med felicia johanna luckett och totte. träffa MASSOR folk där, bla emelie nathalie christoffer nina jennifer felicia felicia johan osvosvosv. jättetrevligt! och undra hur många snutar jag hälsade på igår egentligen?! hehe.. aja, sen kom pappsen och hämtade mig nathalie albin och johan. så tack allt folk för en superkväll!
glömde min kamera i fridas väska, så ni får se bilder när jag hämtat den i eftermiddag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: