2011-02-28
 22:56:27

zlatan, prince och pato

hej kommer nog inte uppdatera nått imorgon och inget mer idag. skulle bara säga att min rygg har typ gått av så kan varken klä på mig eller pissa själv, kul?!?!? nae. dessutom har jag feber och typ halshuggits så får knarka skitäcklig hostmedicin, det enda bra med detta är att man kan ligga i sängen hela dagarna och man slipper skolan!
imorgon blir det ingen skola då såklart, utan blir väl att ligga i sängen hela dan och tycka synd om mig själv. pappa ska iallafall komma hem på lunchen med mat till mig hihi! och idag har jag varit hos tandläkaren, och det var nog fanimej första gången det gick bra där! gick som sagt skitbra och om 3 månader blir det tandställning, aj!

ps. fixar några tidsinställda inlägg tills imorgon ifall jag inte kommer blogga något



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: