2011-02-24
 01:16:32

snoppigt

jag och min snoppiga vän nina rautanen har bestämt oss för att skriva en gulligull text om varann så here we go.
nina är en såndär skitbra kompis som alltid ställer upp för en, vad det än gäller. tex om man har sexbrist löser hon det, om man vill ha en vandrande pinne löser hon det, om man är hungrig löser hon det, om man behöver sovplats löser hon det, och ja you get it.
en mycket bra medmänniska som jag är väldigt glad att jag träffade. på figges fest tror jag vi lärde känna varann? eller på någon av antes fester? aja. första gången vi skulle umgås nyktra med varann hade jag fått nån snilleblixt att träffa en kille på station. vi sa typ hej och hejdå för han var så jävla F U L! okej inte bara därför, men han va riktigt ful haha!
vi kan göra precis allt med varann utan att skämma ut oss, gå på toa tillsammans, leka tarsan, låtsas att vi är gravida, vi skulle nog kunna ha sex med varann också utan att förstöra våran vänskap. inte för vi skulle ha det då men ja ni fattar la!
älskar dig min halvfinne!

nog om det, hon är singel och sökande, kommentera detta inlägg så får ni hennes msn, mobilnummer och hemadress.
www.ninarautaneen.blogg.se












nina rautanen
PUBLICERAT: 2011-02-24, 01:46:43 | URL: http://ninarautaneen.blogg.se/

hihih, jag älskar dig min prutt! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: