2011-02-25
 13:06:02

sjuk som stryk

godmorgon gott folk, pappa fick va min ambulans igår han kom till nina vid 1 och hämta mig. usch mår verkligen inte bra =(
men innan det igårkväll var jag på den där skådespelarsaken med mormor, var jättekul! efter det skjutsade pappa mig till stan så mötte jag nina, träffade felicia och min saknade linda! ♥ och så åkte vi lite med webbis och sen skjutsade han hem oss till nina så lagade vi mat, sen kom webbis också så blev det lite film. sen blev det hemgång för mig. men en trevlig kväll så länge det varade!
nu väntar jag på att pappa ska komma hem så ska vi åka till den nya godisaffären och handla lite flöt, mums.



älskar dig snuttan ♥


Anonym
PUBLICERAT: 2011-02-26, 12:20:30 | URL: http://myblogismydiary.webblogg.se/

älskar dej ceciiii <3<3<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: