2011-02-06
 13:02:44

morsning korsning

nu har jag och felicia hunnit vakna, äta frukost och hon har hunnit åkt hem också.
igår var vi hemma hos mig och tog det "lugnt", macke och kekke kom hit och var lite sociala med oss. och sedan kom erik och simon också. vid halv 1 ungefär gick jag simon erik felicia petrus och jonte till erik, där var anders danne och oscar om ja minns rätt? aja, jag hade tydligen lovat erik att följa anders hem så jag och felicia följde han vid halv 2. sen gick vi hem till mig och somna som två grisar! =)

nu ska jag och pappa byta garderob, = mina kläder kommer få plats =D


Anonym
PUBLICERAT: 2011-02-06, 14:09:52

Vad heter din kompis blogg, hon som är gravid och du köpte kläder till? :)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: