2011-02-07
 18:12:53

har en fråga till er

jag har en fråga till er.
vad tycker och tänker ni om mig egentligen? snäll, omtänksam, bitchig, självsäker? vad som helst.
jag vill gärna veta vad alla tycker om mig, hur drygt det än är. säger bara en sak, ingen kan trampa på mig.
varken när det gäller utséende eller självkänsla. så skriv en liten text om vad ni tycker/tror om mig, både bra & dåligt. kanske kan va lite svårt för er som inte känner mig, men försök komma på något att skriva ändå. =)

  


elin ivarsson
PUBLICERAT: 2011-02-07, 18:18:46 | URL: http://eliinivarssson.blogg.se/

du verkar va jättesjälvsäker.. och snäll typ :)


sara
PUBLICERAT: 2011-02-07, 18:56:10

du är en av mina bästa vänner och älskar dig otroligt mycke gumman <3


denbästepäronpungsomägerallt
PUBLICERAT: 2011-02-07, 19:07:34

en slarvig person..eftersom du har DIN bikina kvar i MIN bastu!


pruttbästis
PUBLICERAT: 2011-02-07, 20:06:24

en as skön prutt människa ! som är pruttoman,självsäker och söt ;)

ps.alla ni som misstolka att hon pruttar mkt,så var det nt jag menade..;)<3


Anonym
PUBLICERAT: 2011-02-07, 20:07:24

du är bättre än bäst. du är snäll och go. sjuk humor som alltid är kul. underbar och fantastiskt. och finns alltid där när man pratar. kommer inte på något negattvt med dig. men jag älskar & saknar dig super mycket! puss


ewe
PUBLICERAT: 2011-02-07, 20:17:26 | URL: http://ewelinann.blogg.se/

snäll, bryr dej om dina kompisar, tar hand om folk, har varit en riktig partypingla! :D

sen äru söööööt!


Anonym
PUBLICERAT: 2011-02-08, 09:15:46

Du är snäll men är det någon som säger att den har sakt det om dej så går du över till en jävla fjortis. Det var 2 år sen du och jag var vänner och du gjorde så mott mig först säger du att jag har sakt att du var ***** men det hade jag inte sen sa du till alla att jag var det och massor asso jag fatta aldrig vad som hände mellan oss......



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: